Στόχος μας είναι η γρήγορη και ποιοτική εξυπηρέτησή σας. Για το σκοπό αυτό, προσπαθούμε να βελτιώσουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας. Σε περίπτωση λάθους ή αδυναμίας μας, σας προτρέπουμε να καταγράψετε το παράπονό σας που θα μας βοηθήσει να προβούμε σε διορθωτικές ενέργειες.

Παρακαλούμε να συμπληρώσετε το έγγραφο παραπόνου και να μας το αποστείλετε υπόψιν μας στο email info@iason.com.gr. Το ζήτημά σας θα εξεταστεί προσεκτικά.

Εντός δύο εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του παραπόνου σας, θα σας αποστείλουμε ενημέρωση ότι λάβαμε την αναφορά σας και θα σας γνωστοποιήσουμε τα στοιχεία επικοινωνίας του προσώπου που θα το χειριστεί.

Μετά την εξέταση του ζητήματός σας θα λάβετε γραπτή και αιτιολογημένη απάντηση το αργότερο εντός προθεσμίας 30 ημερών από την ημερομηνία υποβολής. Εάν για οποιοδήποτε λόγο το θέμα σας χρήζει περαιτέρω διερεύνησης θα σας ενημερώσουμε σχετικά, αναφέροντάς σας τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης της διαδικασίας.

Η ΙΑΣΩΝ Α.Ε. θα φροντίσει ώστε να λάβετε μία δίκαιη και ολοκληρωμένη απάντηση. Αν παρόλα αυτά δεν σας ικανοποιήσει, μπορείτε να επιδιώξετε εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς σας με την Εταιρεία μας, λαμβάνοντας υπόψιν τις τυχόν νόμιμες προθεσμίες, απευθυνόμενοι στις ακόλουθες Αρχές:

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Πλατεία Κάνιγγος, 10181, Αθήνα
Τ: 1520, F.: 210 3843549

Συνήγορος του Καταναλωτή
Λ. Αλεξάνδρας 144, 11471, Αθήνα
Τ: 210 6460862, 210 6460814, 210 6460612
F: 210 6460414

Τράπεζα της Ελλάδος
Ελ. Βενιζέλου 21, 10250, Αθήνα

Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης
Τ: 210-3205222
F.: 210-3205437

Φόρμα Υποβολής Παραπόνων